Гарантії
Гарантія надається терміном зазначений заводом виробником, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником або продавцем.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон продавця.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування у магазині "Метроном" не поширюються на Товар у разі:
- випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинено програмами;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
- наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
ПОСТ - Гарантійне обслуговування:
У Магазині Музичних Інструментів "Метроном" Ви маєте можливість відремонтувати свій товар після закінчення гарантійного терміну.
Ремонт проводиться в строки від одного тижня до одного місяця (за винятком термінів, може бути відсутність потрібних деталей, які потрібно замовляти).
Важливою умовою постгарантійного ремонту є той факт, що ніхто не розбирав і самостійно не ремонтував апаратуру.
Товар приймається виключно у ЗІБРАНОМУ вигляді.
Гарантія на постгарантійний ремонт не поширюється.